tirsdag den 7. maj 2013

Madplan uge 19


Den nye uge er gået i gang og det bliver en dejlig nem uge. Ugen byder på kun 3 skoledage, 1 helligdag og 1 studiedag. Det er da lige til at holde til :)
Helligdagen skal bruges på at bage i køkkenet, har nemlig modtaget et spændende produkt, som skal testes. Fredag står på arbejde og weekenden står på friweekend! Åh det bliver godt. Kan ikke huske hvornår sidst jeg har haft en friweekend, men som altid, så er weekenden ved at være fyldt med planer :)
Mandag i næste uge er endnu en studiedag, hvor jeg griber chancen for at spise brunch med to af de dejligste veninder jeg har :) 

Denne uges madplan er sådan lidt på slump, selvom jeg prøver at skrive en madplan for hele ugen, så kan det godt være lidt svært, da jeg altid får lavet planer hist og her :) 

Madplan uge 19


Jeg skal love for at der er kommet pasta på menuen igen, men hvor er det også længe siden, at jeg har haft det i køleskabet. Ulempen ved kun at være en til aftensmad, når man har købt frisk pasta er, at der er til mange dage! Så denne uge står i pastaens comeback :) 
Ud over det på madplanen, så skal der bages et brød med surdej og der bliver lavet salater til madpakken/frokosten. En dejlig, let uge hvor sommeren endelig viser en smule af sit ansigt frem! :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et lille tip, så kan du godt fryse frisk pasta ukogt, det skal bare koge 1 min mere direkte fra fryseren. Det gør jeg tit.

Anne sagde ...

Hej Anonym :)
Tak for tippet :) Min mor gav også tippet til mig her den anden dag, så det må jeg gøre næste gang :)