tirsdag den 5. marts 2013

Stille morgen og en lille madplan



Lige nu sidder jeg med en kop kaffe og ser morgen tv med min mor. Jeg har boet hos mine forældre siden søndag, da lejligheden skulle have nye vinduer søndag, så gardinerne er blevet taget ned. Og det med at sove i stue-etage uden gardiner er jeg ikke fan af :)
Så de sidste par dage har stået på ro ude på landet og det har været skønt. Min weekend blev travl, så det med at tempoet bliver sat et gear ned, er skønt! :)
Igår blev der bagt 2 lækre valnøddebrød og nogle fine, små æbleknallerter. Hvis ikke mine forældres ansatte har spist alt brødet, så kommer der et par billeder og en enkelt opskrift på brødet til jer.. 

Og denne uge skal der selvfølgelig også aftensmad til, dog har jeg ikke helt planlagt så langt frem, så I får en "sådan cirka madplan" :) 

  • Mandag: Sildehaj med kartofler, broccoli, gulerødder og citronsovs eller smør. 
  • Tirsdag: Rugbrød, pålæg og en grøn salat.
  • Onsdag: Spisning hos en skøn veninde
  • Torsdag: Gisou
  • Fredag: Gisou
  • Lørdag: Noget let evt. take away sushi
  • Søndag: Hvad køleskabet/fryseren indeholder ;) 

Ingen kommentarer: