mandag den 11. februar 2013

Madplan uge 7

Tiden flyver afsted og inden jeg har set mig om, så er der gået 1 uge, hvor jeg simpelthen ikke har haft overskudet til at blogge. En skam for jeg har så mange opskrifter og billeder, som bare venter på at blive vist! Men jeg håber at lysten kommer snart, for jeg vil jo så gerne have jer alle ud i køkkenet og eksperimentere! ;) 

Men i løbet af denne uge er der sket utrolig mange ting, på både godt og ondt. Heldigvis hovedsagelig godt, trods alt. Sidste uge stod på hygge med Maria, en lille klassefest, hvor jeg desværre led under en grusom hovedpine! Fødselsdag hos den aller dejligste Charlotte, besøgt mine forældre, blevet inviteret til noget VILDT af skolen - I får selvfølgelig en opdatering, kan sige så meget, at jeg skal til et møde i morgen, hvor der skal snakkes program og rejseplan! :)
De sidste par uger har også stået på lidt arbejde på mit ynglingssted og det er bestemt ikke dårligt. Skønt at komme ud og få "fingeren på pulsen" :) 

Men nu til madplanen som dette indlæg i bund og grund skulle handle om :) 

  • Mandag: Kylling m. flødeost og blomkålsblanding
  • Tirsdag: Spisning hos mine forældre - pasta m. tigerrejer
  • Onsdag: Gisou
  • Torsdag: Engelsk bøf med bønnesalat og evt. perlespelt
  • Fredag: Gisou
  • Lørdag: Friske vietnamesisk forårsruller m. and
  • Søndag: Friske vietnamesisk forårsruller m. and
En uge hvor jeg kun er ude at spise 1 gang, indtil videre - synes altid at det ændre sig, så fredag, lørdag og søndag kan jeg lave uden at handle helt vildt ind. Skal bare lige have en mango, så hvis planerne ændre sig, så går der ikke madspild i det :) 


Jeg satser på, at der snart kommer et mere indholdsrigt indlæg til jer :) 

Ingen kommentarer: