torsdag den 21. februar 2013

En mandag blev pludselig til torsdag






Ja pludselig blev mandag til torsdag, det er gået ligeså stærkt som et blik med øjet. Dagene har været fyldt med skole, arbejde og besøg hos mine forældre. Og det var ikke dårligt at være hjemme hos dem. For hos dem ventede min nye computer - oh yes! Jeg har bestilt en ny computer og den dukkede op igår hos mine forældre. En smuk, sort Acer computer med det nye Windows 8 - smutter hen til min bror i aften, hvor han vil starte den ordenlig op. Jeg er nemlig ikke et videre teknisk geni og det er egentlig et hel held, at jeg kan finde ud af bloggens layout ;) hehe..
Og I har måske bemærket at der ikke har været en madplan i denne uge, men det er af den simple grund, at jeg først har siddet ved min bærbar i dag i den her uge - eller den er tændt i skolen, men der får jeg altså ikke lige blogget :)

Men nu får I den i dag - men den er altså langt fra spændende! 

  • Mandag: Aftenvagt 
  • Tirsdag: Aftenvagt
  • Onsdag: Inviterede mig på mad på gården - Moussaka
  • Torsdag: Fik rester med hjem - Moussaka
  • Fredag: Rester - Moussaka
  • Lørdag: Kylling med bønnesalat
  • Søndag: Engelsk bøf med bønnesalat

Ikke en vild uge, men en meget nem uge! Og med alt det arbejde, så har jeg heller ikke tid til at stå og lave mad. De sidste par dage har jeg været i aftenvagt efter skole, så det er en lang dag, når man tager hjemme fra kl 8 og først er hjemme kl 23.30 - men jeg klager ikke, for jeg elsker når der er ræs på. Men så gider jeg hverken at lave mad eller støvsuge, når jeg endelig er hjemme :)

Men mon ikke der bliver tid i weekenden eller i næste uge, til at blogge om nogle opskrifter. Jeg ved, at jeg har sagt det før, men når tiden er knap, så må der prioriteres. Og jeg er sikker på, at bloggen nok kan vente lidt :) 











Ingen kommentarer: