lørdag den 29. december 2012

Små glimt









Små glimt fra julen, der bød på smukke, friske roser, gyldne julekugler og leopardtop samt army grøn nederdel. Jer der følger mig på Instagram (Annforfann) kan se, at jeg har været flittig til at bruge det. Og I ser en anden del af min hverdag end mad, hvilket jeg selv synes, er lidt hyggeligt :) 


Dagen igår stod på fejring af min bro's 25 år fødselsdag, så der var en skøn duft af kanel, glade mennesker, masser af øl og lækker, lækker mad kreeret af værten selv - og ja han har også arvet "madlavningsgenet" fra min mor, fantastisk gen! ;) 
Så hovedet er lidt tungt i dag, men ikke desto mindre skal der laves lektier, ryddes lidt op, planlægges nytårsdessert og der bliver lyttet til sprød musik fra LOC. 


Og så skal I lige se en ekstra julegave jeg har fået i år: 




Og pengene er allerede blevet brugt til Sallings udsalg ;)
Med hjem kom en smuk taske fra Nova, en strik fra Malene Birger, en strik fra In wear, top fra Vero Moda, 2 x dug og 2 smukke sæt sengetøj. Haps med hjem :) 



Det blev lidt en hygge sludder herfra i dag, men det er alt i får i dag :) 

Ingen kommentarer: