onsdag den 26. december 2012

Lakridskogbogen og lakridslækkerier fra Johan Bülow

Billede lånt her fra


Det er nok ved at være de færreste, som ikke kender til Lakridskongen aka Johan Bülows lækkerier. Lakrids har gennem det sidste år fået et gennembrud i køkkenet, ikke blot i det søde køkken, men bestemt også i marinader til kød, i salater og brød. Personlig er jeg lidt af en "lakrids-gris", så da jeg blev gjort opmærksom på, at der nu er en Lakridskogebog på Facebook, ja så blev jeg en lille smule lykkelig :) 
Lakridskogebogen er en side/app hvor man kan uploade sine opskrifter med lakrids eller få dejlig inspiration fra de mange opskrifter, som ligger derinde. 











Jeg har været så heldig at modtage en lille start-pakke til at eksperimentere lidt med lakrids i anledningen af opstarten af Lakridskogebogen på Facebook. Pakken fik jeg for ca 3 uger siden og de første 2 eksperimenter er blevet lavet, testet og godkendt. Så i de kommende dage kan I se opskrifterne på Lakridskogebogen og her. Den første opskrift herfra er kommet på Lakridskogebogen - nemlig den alt for lækre lakridsfudge :) 

Så hvis I er ligesom jeg, helt pjattet med lakridskongens produkter, så gør jer den tjeneste at tjekke lakridskogebogen ud :) 






Sponsoreret indlæg