mandag den 31. december 2012

Fantastiske 2012

Årets sidste dag er kommet og hvor er det gået hurtigt! 2012 er uden tvivl et år med up's and down's, men heldigvis flest up's :)
Jeg har mødt fantastiske mennesker på min vej og nogle har sat sig fast i mit hjerte og smutter ingen steder :) 
Jeg har ikke nået alle mine mål for 2012, som I kan se lige her
Men jeg har dog nået de fleste mål, men de sidste kg er ikke røget og de 10 km på løbebånd er ikke nået, men hva' skidt - der skal også være mål for 2013 ;)

Derimod nåede jeg disse mål jeg havde sat for 2012: 

  • At jeg fortsætter de sunde madvaner og motionsvaner når jeg flytter for mig selv..
  • Fortsætte med de gode karakterer i skolen!
  • Blive bedre til at tage flere vagter på arbejdet..
  • Blive ved med at være så god en veninde jeg kan for mine venner..
  • Drikke mindre COLA! Puh det trænger jeg til!
  • Arbejde på min generthed over for fremmede, for er slet ikke genert overfor folk jeg kender, men det kan virkelig være en hæmmer overfor nye mennesker!
  • Blogge om flere opskrifter, også de små hverdagsretter, som jeg har været tilgængelig til at droppe og blogge om.. 
  • Sidste men ikke mindst: Hold humøret oppe og bliv ved med at smile ligeså meget som i 2011! :)
Så 3 mål er blevet fjernet, nemlig tabe 10 kg, løbe 10 km og bruge mindre penge på tøj og i stedet spare op (Yai right, hehe)


Men 2012 blev året hvor jeg:

  • Flyttede i min egen lejlighed, som jeg stadig er dybt forelsket i - Yes I said it - jeg ELSKER min lejlighed!
  • Året hvor jeg gav den gas på arbejdet og tjente for mange penge ift. SU, så har haft friweekender siden september - og friweekender er faktisk en dejlig ting! :)
  • Fik lavet en masse spændende, nye opskrifter og passionen for mad vokser stadig!
  • Fortsatte den gode stil i skolen og føler stadig jeg har "fundet min plads". 
  • Skabte mig teenage-agtig til 2xLOC koncert, mødte LOC i gaden og drak øl og sang med på hans sange til Grøn koncert
  • Genoptog spinning og jeg er stadig hel pjattet med det - mere af det tak! :)
  • Har set veninderne så ofte jeg kunne og føler mig lykkelig over, at jeg kender så skønne piger!
  • Begyndte at Instagramme - som jeg nu er helt hooked på. Og på den måde får I en anden side af se. 
  • Valgte hovedsagelig at blogge om mad istedet for en blandingsblog. 
  • Brugte alt for mange penge i stedet for at spare op - men igen, nogen skal sørge for at holde gang i den danske økonomi ;)

Når 2012 nu har været så godt et år, så kan man godt tænke - jamen hvad skal jeg så gøre anderledes, bedre eller fortsætte med i 2013? Men der er et par punkter og der er også et par "klassiske" i blandt :) 

I 2013 vil jeg gerne:

  • Fortsætte med at gøre det der gør mig glad og blive bedre til at sige nej.
  • Forsætte med at blogge om både hverdagsmad og lækre brød/kager.
  • Blive ved med at tage til Fitness og gerne 3 x ugentligt. Bonus vil være at tabe de sidste kg.
  • Fortsætte med sunde madvaner med plads til god mad og rødvin ;) 
  • Fortsætte med at arbejde meget, dog ikke så meget at jeg skal sige SU op - Ahem!
  • Ud at rejse - det dur ikke for mit rejsehjerte, at jeg ikke er kommet afsted i 2012.. 
Stille og rolige mål for 2013 - det kan være, at der bliver tilføjet nogle løbende.
Jeg vil nu afrunde med at takke for i år - I har været de bedste læsere og I er en stor del til, at bloggen kører så godt som den gør! Og jeres kommentarer er guld værd! :)
Vi blogges ved i 2013 og jeg er sikker på, at det bliver et endnu bedre blogår :)

Vi ses på den anden side! :)


Rigtig godt nytår!




Mange knus
Miss Annnn! :)


4 kommentarer:

TrineK sagde ...

Rigtig flotte ting du har opnået :-) Virkelig...

Og tak for en god blog, med mange lækre opskrifter.

Anne sagde ...

Hej TrineK :)

Tusind tak skal du have :)
Jeg håber, at du vil følge med i 2013 og jeg er sikker på, at der kommer flere opskrifter hen af vejen :)

Hilde sagde ...

Hei!

Var på jakt etter lakris oppskrifter, og kom over din blogg! Veldig imponert over oppskrifter og innhold generelt!! Gler meg til å lese mer framover!

Gratulerer at du har klart å miste over 50 kilo!! Eg skal begynne Cambridge dietten om en uke, og skal begynne å skrive ned oppskriftene dine, for å bruke den etter dietten!

Tusen takk igjen for inspirasjon og flotte oppskrifter!!

Hilde xxx

Anne sagde ...

Hej Hilde :)

Tusind tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Du må skrive opskrifterne ned eller gemme dem på din computer, så du kan prøve et par af dem efter diæten. Men bare rolig, bloggen her smutter ingen steder :)