mandag den 15. oktober 2012

Madplan uge 42

Så er det tid til endnu en madplan og forrige uges madplan holdte nogenlunde stik :)
Jeg prøver på at spare en del den her måned, da jeg har fødselsdag d. 1 november og skal have 3 hold gæster regner jeg med og det bliver ikke billigt. Så der må spares nu :)

  • Mandag: Kylling, grønne bønner og kartofleskiver
  • Tirsdag: Friske forårsruller - mine forældre kommer til aftensmad
  • Onsdag: Rester af forårsruller
  • Torsdag: Græskar suppe fra fryseren
  • Fredag: Kotelet, brune ris og grønsager
  • Lørdag: Aftenvagt i praktik
  • Søndag: Tøm køleskabet eller rugbrød m. fiskepålæg



Ikke verdens mest vilde madplan og der er vist ingen tvivl om, at de friske forårsruller er det bedste på madplanen :) hehe..

Om lidt skal jeg mødes med min mor nede i byen og snage lidt i butikkerne :) Og så står den vist på en omgang bodyfit i aften, har holdt 5 dages træningsfri, da jeg pludselig var fyldt op med alt for mange planer og kunne ikke overskue at træne om aftenen. Så i gang igen! :) 



Og så skal I ikke snydes for et billede af smukke fyren :) 

Ingen kommentarer: