fredag den 14. september 2012

SU-venlig sushi - som endda ser smukt ud og smager fantastisk




Luksus for mig kan helt klart være en portion ultra lækker sushi fra SushiSushi eller Karma Sushi i Frederikshavn, men da det ikke helt passer så godt ind i min økonomi, ja så må man lave sin egen lækre sushi :)



De her 2 slags er med: 

1: dåsetun rørt med chilimayo, agurk, avocado og caviart
2: røget laks m. philadelphia, agurk, avocado og caviart.
3: Da der var ris tilbage, så valgte jeg at lave 2 nigiri m. avocado og 1 m. mango




Jeg ligger et indlæg ind med hvordan jeg laver mine sushi ris og hvor meget ris + fyld jeg kommer på, for at få dem i denne størrelse og få dem pænt lukket :)



Nu vil jeg hoppe ud i køkkenet og kreere en forhåbentlig lækker fredagssalat sammen. Jeg er næsten lige kommet hjem fra træning, da dagen i morgen står på polterabend + fødselsdag, så der bliver ikke tid til træning.
Og så har jeg fået bagt chokoladeboller + cookies til i morgen - men mon ikke chokoladebollerne skal smages til i aften? ;)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Uhm Sushi!!!
Hvor ser det bare lækkert ud, jeg får helt lyst til det nu... Anne for pokker da ;)

- Maj :D

A + K = ♥ sagde ...

Hvor ser det flot og lækkert ud (:

- Kit

Anne sagde ...

Hihi undskyld maj ;)
Men du må heller skynde dig ud i køkkenet og lave det! ;) Det er jo også gravid venligt :P

Anne sagde ...

Tak skal du have Kit :)