lørdag den 29. september 2012

Lørdagens frokost består af ...


En lækker valnødde bolle fra Penny Lane - dig kun en halv, som er skåret over igen, nøj du får meget brød for pengene hos Penny Lane! :)
Den lækre bolle forenes sammen med salat, æg og rejer. Dertil en Café Latte :)



Hindbærflødebolle og lakrids-marcipan stang fra Fru Rønne :)


En fantastisk film er sat på dvd'en. En film som fortæller den sande historie om en racistisk, hvid sydafrikaner, som bliver ansat til at vogte Nelson Mandela ude på Robben Island.
Historien om Sydafrika kender vi vel alle, men film som denne og Invictus er gode til at sætte noget perspektiv på, hvordan landet var både under Apartheid og efter. 





Min lørdag startede ud med Stepfit kl 9.30 - dejligt at starte weekenden ud med at give den gas til højt musik :) Jeg har dog ikke sovet ret meget, da min nabo holdte fest og vores vægge er ikke særlig lyddæmpende. Øv - det er faktisk så lydt, at jeg kunne høre de fleste af deres samtaler, men det var de nok ikke klar over :P
Efter step listede jeg ned i byen. Vil ind og se om Fru Rønne kunne lokke - og det kunne hun ;) Jeg kom hjem med en ny portion rå lakridspulver og ville have haft hindbærpulver fra Aalborg chokolade, men det var udsolgt, desværre. Med hjem kom også pufsukker og de to lækre sager fra billede 2 :)
Og Bahne lokkede med flotte greb til køkkenskabene, så nu står køkkenet snart færdigt - og det betyder jo, at I snart må få det at se :) Synes det er ved at være fint ift. hvad mine muligheder er med så gammelt et køkken :)

Nu vil jeg vende næsen mod filmen og nyde lørdagen :)

Hvad laver I på denne solrige lørdag? :)


Ingen kommentarer: