søndag den 12. august 2012

Siden sidst

Hej bloggen! :)

Det er lang tid siden jeg har givet lyd fra mig, igen-igen, men nu får I lige en update over, hvad jeg har rendt rundt og lavet :) 


Siden sidst har jeg: 


  • Bagt 110 flødeboller! Jep I hørte rigtigt
  • Haft snart 82 timer på 9 dage i streg - skal lige have mandag+tirsdag med
  • Været til familie fest hos mine forældre med sport, hygge og grill 
  • Lavet lækkert brød i bedste "Stop Spild af Mad" stil 
  • Leget med en tosset hundehvalp 
  • Stået op kl 5.15 de sidste mange dage!
  • Bladret i diverse kogebøger for at finde på en lækker afskedskage til job - det blev en gulerodskage fra Jamie Oliver, som vandt æren.
  • Fået lavet 9 bøtter is
  • Sluttet 6 ugers perfekt vikariat i Dronninglund
  • Allerede blevet kontaktet af en anden afdeling, som gerne vil have mig på arbejde - yai!
  • Sagt "på gensyn" til de mest fantastiske kollegaer - håber snart og se dem igen
  • Fået ferie i dag og de næste 2 uger frem, hvor jeg dog skal arbejde alligevel, typisk mig, og forhåbelig holde lidt fri også, inden den står på skole



Som I nok kan læse, så arbejder jeg på livet løs! Jeg elsker det, så jeg kan ikke klage. Jeg får massere af erfaring og gode oplevelser, og hvor er det skønt! :) 

Jeg skal nok få uploadet opskrifter, for dem er der nok af. Men livet kommer først og jeg lever det på fulde drøn.
Onsdag har jeg fri efter 10 vagter på 9 dage i streg og den skal nydes! :) Vi er nogle stykker som stikker hovederne sammen, og så håber vi bare, at der er godt vejr :D 

Rigtig god søndag folkens :)

Ingen kommentarer: