torsdag den 12. juli 2012

Insta, Insta, Insta...


Fik fyldt min fletkurv op med lækre sager fra gården og lidt til mit tomme køleskab.
I kurven er der bla nye kartofler, nye gulerødder, jordbør, markblomster, roser, mælk, wrap med laks og rejer, chili con carne og hjemmelavet müsli.. Efter 8 dage med huspasning for en kollega, så var mit køleskab meget tomt. Så jeg var meget lykkelig, da jeg kunne få den her kurv med hjem :)



I dag blev regnvejret fejret med skønne Anne på Penny Lane med en skøn spelt/valnød bolle og en chocotino (staves?).

Fandt denne kæmpe basilikum til kun 7 kr! Jep, 7 kr i Aldi, det er virkelig et kup! :) 

Smukke markblomster plukket med den aller skønneste mor. Dejligt at komme hjem og tage en tur ud i deres skov. Man kommer virkelig til og sætte pris på den mulighed, når man har asfalt som "have" :) 





Og lige nu står den her gryde og simre på mit komfur. Købte nogle rabarber for snart 2 uger siden på torvet, men fik ikke lavet kompot af dem inden jeg skulle passe hus. Heldigvis så de forholdsvis pæne ud, det var kun det nederste af stængerne, som var blevet lidt grimme og fesen. 




Nu vil jeg nyde en portion Chili con carne, hvorefter resten af fridagen skal nydes med enten et episode af den nye sæson med Greys hvide verden eller en god bog..
Håber I har fået hygget jer i regnen - hold nu op der kommer meget vand! Og sikke som det har buldret :/ 

Ingen kommentarer: