torsdag den 10. maj 2012

Yoghurt m. drys + bær og lidt om Hjerneforeningen



Denne lækkerbisken af lækre bær, drys og mager yoghurt er ikke tosset og starte morgen med. Bærerne er spækket med smag og farver, dryssen giver en  god mæthedsfornemmelse og den mager yoghurt giver et skud protein :) 
Når jeg har tid så nyder jeg virkelig en morgenmad som denne, især i forår/sommer perioderne.. 

I dag havde jeg nemlig tid til en stille start på dagen. Jeg holder fri i dag i en god sags tjeneste - nemlig Hjerneforeningen.. I dag er nemlig den hjernesagens kampagnedag og i den anledning skal en veninde og jeg måle blodtryk, da der er sammenhæng mellem for højt blodtryk og risikoen for at blive ramt af en blodprop/blødning i hjernen.
Så vi støtter op om en god sags tjeneste og hvis I skulle komme forbi et af de mange steder, hvor kampagnen bliver holdt - jamen så sig lige "Hej" og få målt et blodtryk - da man ikke kan mærke om man har forhøjet blodtryk, det er en skjult sygdom! Og så kan man lige få en lille sludder for en sladder :)
Men ikke desto mindre så håber jeg, at I får en dejlig dag, trods vejret ser noget gråt ud her hos mig... 





Ingen kommentarer: