søndag den 13. maj 2012

Sommerhus tur


Med vind i håret og udsigt over Lønstrup strand, så kan man kun være glad :)

Jeg har været i sommerhus fra igår til i dag med nogle skønne piger fra klassen.
Der blev grinet, snakket, spist, hygget, gået tur, spist, spillet Ego, spist og slappet af i dejligt selvskab, og nåe ja vi fik også spist ;) 

Jeg havde medbragt en hjemmelavet jordbærtærte med et lille tvist (mere om den i løbet af de kommende dage), kyskager med hindbær og chokoladelakrids (I får også et indlæg om den en af de kommende dage) , jeg fik hjælp af 2 skønne piger til og bikse en gang chili con carne sammen efter denne opskrift. Og så fik vi bare rigtig koblet af og lærte hinanden og kende lidt mere, hvilket er skønt! :)

Så nu sidder jeg tilbage i min hyggelige lejlighed med computeren tændt, tv'et kørende med Gorm på skærmen hvor han laver mad til Charlotte Bircow og har fået læst morgendagens lektier.
Nu sidder jeg og overvejer hvad jeg skal bikse sammen til aften, regner med det bliver salat. Og så googler jeg diverse træningsprogrammer - i håb om lidt inspiration! :) 

Håber I har haft en rigtig dejlig weekend :)
I kommer til og få en masse opskrifter den kommende uge, så glæd jer! :)

6 kommentarer:

The Joy of coffee sagde ...

Flot billede af dig!

Maj sagde ...

Årh det lyder som en super hygelig weekend søde Anne :D Og glæder mig som altid til dine lækre opskrifter :)

- Maj :D

Kimmie sagde ...

Smuuukt billede, hvor ser du labre ud ..
Tak for en super skøn weekend i sommerhus i dit dejlige selskab .. :) - og tak for den lækre mad .. Mums .. Det var vist godt jeg kan ud og løbe i går :P

Anne sagde ...

Tusind tak Joy of coffee! :)

Anne sagde ...

Det var også en rigtig dejlig tur, Maj - lige hvad jeg trængte til! :)
Ih hvor er du sød - der kommer massere af opskrifter på bloggen i den her uge, kan du tro :)

Anne sagde ...

Tak Kimmie - du er så sød! :)
I lige måde sveske, det var så god en tur i sommerhus og det må vi virkelig gøre igen! :)
Jeg burde også have løbet en tur igår efter al det mad vi fik spist - puuh :) Men ikke desto mindre var det god mad! :)