lørdag den 26. maj 2012

Mens I ..


Nyder solen...
Giver den gas til karneval... 

Hygger på stranden...

Og spiser is .. ;)

Ja så er jeg på arbejde, så dette er et planlagt indlæg :)
Men i stedet for og være ude i solen, så vil jeg tænke tilbage på de sidste par dage, hvor solen har skinnet over Aalborg til sen aften og der har været så varmt, at det først er kl 21.30, at man skal have en trøje over sig ..

Jeg elsker, at sommeren er kommet - nu håber jeg bare den er kommet for og blive..
Efter arbejde vil jeg "flygte" hjem til mine forældre og sole mig i deres have og slappe af. Jeg skal arbejde hele pinsen og karneval har indvaderet Aalborgs gader (Læs, kun LIDT misundelig, men glemte helt det var den weekend, da jeg sagde ja til arbejde - ork) , så mere passede tidspunkt for og få lidt land-hygge, er der vist ikke :)

I få et par stemningsbilleder fra den forrige aften..






Rigtig god dag!
Og rigtig godt karneval! :)

Ingen kommentarer: