torsdag den 3. maj 2012

Kamii sushi i Hjørring, sikke en oplevelse!

Jeg har før spist på Kamii Sushi i Hjørring, det kan I læse om her, og jeg har bestemt ikke gået derfra skuffet. Igår var ingen undtagelse!
Kamii sushi har fået nye lokaler, som virkelig pynter på restauranten. Lokalet er stort, åbent og flot design i sort minimalistisk stil med smukke spisepinde og cala liljer i vaserne.
Om tirsdagen har de et tilbud på 20 stk sushi for 200 kr og om onsdagen har de et tilbud på All you can eat Sushi for 245 kr, hvor kokken vælger sushien for dig, og så kan du altid spørge efter mere eller en anden slags, hvis du har fået noget du ikke kan lide.

Igår så min tallerken sådan her ud. (billedet er taget med mobilen)


Jeg nævner det sushi jeg kan huske:

  • Maki med tempura reje, salat, avocado og agurk
  • maki med laks, tun, omelet og en let krydret dressing, avocado
  • in side out med krabbe, agurk, avocado
  • in side out med rejer, agurk, avocado
  • in side out med laks, flødeost og jordbær! Var noget skeptisk over for denne, men det smagte udmærket, men nu ikke en jeg selv ville have bestilt
  • In side out med tun, mango, agurk, avocado
Så jeg manglede bestemt ikke noget!

Min veninde er ikke meget for sushi, men hun får altid deres friske forårsruller, som smager vidunderligt siger hun. Samt får hun deres nudelret med store, indbagte rejer og sprøde, friske grønsager - bare duften af retten er til og savle over! :)

Prisen er lidt dyr, men for den kvalitet man får, så synes jeg ikke prisen er gal. Sushien er i hvert fald utrolig lækker og jeg vil meget, meget gerne tilbage i nærmeste fremtid :) 

Ingen kommentarer: