søndag den 22. april 2012

Tip: Billig Støbejernsgryde..



Hvis du ligesom jeg gerne vil have en støbejernsgryde, men ikke har råd til den lækre Le Creuset gryde til 1100-1299 kr.
Så skal du kigge her! :)

Kløverblad har denne fine støbejernsgryde på tilbud i Bilka til 349 kr og det er en 2,5 L. Godt nok ikke en stor gryde, men den er en perfekt 1-2 pers. gryde og til de populære grydebrød.
Jeg ved, at jeg får meget glæde af min. Kan næsten ikke vente med og lave en lækker Osso Buco eller en lækker gryderet i ovnen i den :)

Så hvis I er fattig, men en køkkennørd ligesom jeg, så skynd jer ned i Bilka/A-Z efter sådan en fætter her :)



Grundet stilheden i dag er endnu engang pga. arbejde..
Jeg har valgt af forskellige grunde og sige Tak for nu på plejehjemmet, der venter nye udfordringer, som er for gode til og sige nej til - selvom det var hårdt og sige farvel til de dejlige beboere og kollegaer.. Men mon ikke de skal smage en kage en eller anden dag ;)
Og så fik jeg besøgt min kære farmor og inviterede mig selv på aftensmad hos min mor, hvor hun diskede op med rådyr, perlebyg salat og jeg havde medbragt græsk oliven brød (opskrift kommer).

Nu vil jeg gøre skoletasken klar og skrælle et par gulerødder, for i morgen starter endnu et nyt modul - kan ikke vente med og komme i gang! :) Dette modul handler nemlig og farmakologi og psykologi - det kan kun blive godt :)

4 kommentarer:

Bettina sagde ...

Sikke et godt tip, har lidt søgt efter sådan en, da jeg er ved at opgardere mit køkken med de ting jeg mangler for at blive en god kok :P

Anne sagde ...

Den er virkelig også bare så fin i størrelsen! :) Jeg har længe gået og ledt efter en som jeg havde råd til og wupti, der var den :)
Ih jeg håber altså du vil fortælle lidt om hvordan det går med kokkeriet så søde :)

La Cucina Nada sagde ...

Ja det var en god pris!
Kan også anbefale Ikea´s udgave - retro agtig i petroleumsblå, 469/479 kr.

Mvh LaCucinaNada

Anne sagde ...

Den i Ikea ser bare rigtig fin og retro ud! :)