onsdag den 18. april 2012

Meet Mr. ken - aka. Kenwood Major Titanium! :D





Mr. Ken er min nye kærlighed..
Han kom igår med posten og jeg har ventet ham længe..
Jeg er sikker på at Hr. Ken og jeg vil få nogle fantastiske stunder sammen, når vi først har lært hinanden og kende ;) 

Der vil uden tvivl komme mange brød opskrifter herind nu, for har lavet en laaaaaang liste som Hr. Ken og jeg skal igennem, men først har jeg en aftale i eftermiddag som jeg skal til, så jeg må altså vente lidt endnu med og prøve Hr. Ken.. 

Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at dette er det ultimative bedste køb jeg har gjort længe! Og jeg glæder mig til og udvide tilbehøret til ham..

Jeg har købt Hr. Ken hos SPARMOMSEN og deres service har været rigtig god, selvom jeg synes det var lidt underligt, at jeg skulle betale for portoen, når jeg købte for 4200 kr derinde - synes normalt man får fragten betalt når man køber for så mange penge! Men derudover, så har servicen været helt i top! :)

2 kommentarer:

jordbærkagen.com sagde ...

FANTASTISK maskine! Kan. Ikke. Leve. Uden. Min...!!!

Anne sagde ...

Jeg glæder mig virkelig også til og få gang i den maskine! :D