onsdag den 4. april 2012

Det der hjerte - dét er lige mig!



Chokolade cupcake med pebermynte frosting fra da en del af Afrika-pigerne var til kage & kaf'. 
Vil I gerne have opskriften på frostingen?? 


I dag har den stået på arbejde på Aalborg sygehus og som altid er det bare så lærerigt! Er så glad for at jeg "turde" og arbejde andre steder som sygeplejestuderende end kun der hvor mit praktik sted er, for det er jo ikke fordi personalet er farlige ;) Men det er lidt et stort skidt og tage, og møde ind på en afdeling, hvor man ikke kender patient-gruppen eller arbejdsfordelingen, men nøj hvor er jeg glad for at jeg gør det!! :)
Det er tidligt og vide hvilket område man vil arbejde med, men jeg er altså bare helt pjattet med hjertet - det er bare så spændende! :)
Og det er top motiverende og have det sådan - og når afdelingen så er ovenud glad for en, ja det gør det bare endnu mere dejligt og møde på arbejde der :)

Efter arbejde smuttede jeg i fitness og svedte i en lille time, kom hjem kl 17.30, hurtigt i Aldi efter billig flødeost til frosting og nu sidder jeg og savler over lækre Ryan Gosling i Drive :)

Haps, haps!! 

Ingen kommentarer: