søndag den 8. april 2012

De sidste par dage har jeg ..


 Har jeg spist lækkert frugt og konge-dadler.. 



 Har jeg lavet den lækreste lemon curd.. 



Nydt synet af de smukkeste gulstribede tulipaner.. 



Spist bøf, parmesan-bønner og sweet patato - mums! 



Bagt smukke vanillecupcakes i lyserøde forme.. 



Overraskede Maria som var syg med disse lækre cupcakes - behøver jeg sige at hun blev svært glad? :)






Weekenden er ovre og jeg er kvæstet.. Jeg har fået arbejdet på plejehjemmet, været syg oveni det hele og så fik mine forældre besøg af familie, som vi ikke ser særlig ofte, så det var en glædeligt gensyn! :) Og så fik jeg vasket en masse tøj, så nu kan jeg lidt igen :)
I aften skal stå på kaffe og eksamenslæsning. Selvom jeg har haft læseferie siden mandag, så begynder jeg først nu.. Jeg har det bedst under pres og 2-3 dage er fint for mig og læse op til i sådan en eksamen her. Havde det været en skriftlig eksamen, så havde det været en anden sag! 


Aftensmaden bliver noget så uinspireret som en salat med tun eller en rugbrød med tun - det bliver lige noget let i aften :)




Hvad har jeres weekend budt på? :)

Ingen kommentarer: