lørdag den 28. april 2012

Changed plans..



 - Smukke store, hvide roser min kære mor gav mig efter eksamen :)




Min lørdag blev ændret efter mine planer. Jeg havde længe glædet mig til og sove længe, men det har jeg skudt en hvid pil efter - heldigvis på den gode måde :)
Jeg blev tilbudt og fortsætte videre i en nattevagt igår, men da jeg havde været oppe siden kl. 5.10, kunne jeg ikke lige magte at jeg først havde fri kl. 7.15. Men da de så tilbød en dagvagt i stedet, ja så sprang jeg til! :)



Senere i dag står den på ladies Night Out ved min søde veninde Lotte. Vi har all black tema og Lotte og jeg laver aftensmad til os alle - det bliver så hyggeligt :)
Men tror nu nok at jeg kan sove søndag ;) Foruden rengøring, lektier og helst en træning også - jeg ligger vidst ikke på den lade side :)





Rigtig god lørdag til jer - der kommer mulighed et indlæg senere, men det er ikke sikkert, at jeg kan nå det :)

Ingen kommentarer: