fredag den 2. marts 2012

Ny sommerkjole og snart noget med mad..



Årets første, nye sommerkjole er købt og den er bare så fin :)
Jeg havde sagt til mig selv, at jeg må købe noget tøj for 200 kr den anden dag, og jeg fandt denne her, som lige var kommet hjem i H&M. Kjolen er fra Divided og er en let sommerkjole med et tyndt stof indenunder, så den ikke er gennemsigtig. Jeg er vild med den sarte pinke/beige farve, samt kraven og lommerne..

Der kommer snart en lille opskrift ind, for nu må jeg altså i gang i køkkenet igen - hvis jeg altså ikke bliver kaldt på arbejde.
I aften er planen nemlig at jeg skal have fyldt kyllingbryst ala det jeg lavede i Maj - I kan se det her. Denne opskrift er også den mest søgte på min blog - og jeg kan godt forstå det, for det smager gudeskønt. Dog laver jeg den lidt anderledes i aften :) 

Ingen kommentarer: