lørdag den 24. marts 2012

LA VIE EN ROSE




Så er lørdagen snart ovre for mit vedkommen og den har været hårdt..
Igår stod den nemlig på pizza og rødvin i selvskab med dejlige mennesker, og hurtigt blev klokken tid til jeg skulle med toget, men der havde rødvinen ramt mig - ups :)
Og mens de andre festede videre tog jeg toget hjem og cyklede i frisk, klar natte luft, da jeg igen, igen, har arbejdsweekend - jep 8. weekend i træk nu.. (jeg er for dårlig til og holde fri!) Men næste weekend står på Mr. Liam O'conner, veninde, øl og FRI :)
Jeg har ingen kulinariske billeder eller fortællinger til jer i dag, da jeg nemlig har spist rester af tærten + tomatsalat, mens jeg har set Twillight Breaking Down part I - og så lige en portion jordbær med smeltet mørk chokolade med lidt Johan Bülow lakridspulver i :)

Har I haft en god lørdag?? 

Ingen kommentarer: