fredag den 2. marts 2012

Kyllingbryst fyldt med soltørret tomat og feta..


Noget der aldrig går galt er fyldt kyllingbryst, det smager bare så godt og er nemt og lave :)

Det du skal bruge til 1 pers er:
  • 1 kyllingbryst
  • 2 skriver seranoskinke/parmaskinke
  • 2-3 soltørrede tomater m. feta i midten.
Der laves en lomme i kyllingen, hvor de soltørrede tomater lægges ind med fetaen. Læg et stykke husholdningsfilm på bordet hvor skinken lægges på. Kyllingen kommer oven på og nu er skinken nem og rulle rundt om kyllingen.. 
Kommes i et lille fad og steges i ovnen ved 150 grader i 25-30 min.. 


Jeg fandt denne skønne tapas blanding i Netto til 10 kr, og de soltørrede tomater er fyldt med feta. 




Endnu engang smagte det fantastisk! :)
Jeg sprang pasta/kartofler over, da jeg lavede en god salat til i stedet - og så er der godt med fylde og kalorier i fetaen.. 

Jeg håber I har fået en dejlig start på weekenden i dag.. Min weekend står endnu engang på ekstra arbejde, det er så skønt. Blev ringet til af vikarkorpset tidligere i dag og den søde dame sagde det skønneste hun kunne: "jeg har 2 ledige vagter til dig, Anne" - Yes! :) Penge, penge, penge.. Da jeg sparer op til en Yvonne Koné clutch og en røremaskine :) Og så skulle der gerne være penge til London, når jeg engang får tabt de dumme kilo som sidder ALT for godt til ;) 

2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Mmmmmh det ser godt ud!
Mon ikke jeg kunne finde inspiration her, når jeg får tøser til middag sidst på måneden :)

Anne sagde ...

Det smager også bare altid godt! :)
Jeg synes helt klart du kan servere det for dine tøser :) Og det bedste ved det er at det passer sig selv i ovnen, så er der massere af tid til snak med pigerne :)