fredag den 9. marts 2012

Dagens aftensmad..




Aftensmaden står på bøf med en salat bestående af: iceberg, avocado, tomat, agurk, forårsløg og grilost.. Mums :)

Dagen i dag har stået på en sygedag, har haft det skidt i et par dage, så tog en slapper i dag, og det var godt, for har det noget bedre nu, men stadig ikke helt 100 på toppen.. 
Jeg tog ned og fik trænet lidt trods jeg var lidt vag, men det hjalp lidt på det :) og på vej hjem smuttede jeg forbi torvet hvor der var fyldt op med boder der solgte alle mulige lækkerier :)
Jeg købte 5 KÆMPE appelsiner for 20 kr og 20 stk lilla tulipaner, de er så smukke og så kostede de kun 45 kr, det var billigt for 20 stk :) Og så elsker jeg bare lilla tulipaner :)
Min weekend skal stå på arbejde, besøge min søde farmor og så kommer der nogle dejlige piger til kage og kaffe om søndagen :) Elsker når veninder inviterer sig selv forbi, det er så hyggeligt :)
Så hvad jeg disker på kagebordet får I og se søndag - men det bliver med 2 nye opskrifter og en gammel kending med nyt frosting :) Yumyum :)

Håber I har haft en dejlig fredag :)

Ingen kommentarer: