torsdag den 23. februar 2012

Studiedag..




Studiedagen er startet med sådan en lækker en her.. En lækker Café latte og så er dagen startet godt :)
Jeg fik startet studiedagen med lektier, Go' morgen Danmark og græsk yoghurt med blåbær og vanille sirup - yum yum.. 

Lige nu har jeg endelig fået alm. tøj på i stedet for nattøj og har pakket træningstasken, nu skal jeg bare lige tage mig sammen til og cykle ned i Fitness World og melde mig ind, og så starter dagens træning.. Har holdt pause i ALT for lang tid, banker mig selv i hovedet for det. Trænede jo 5-6 gange om ugen før, men da jeg kom i praktik, blev det hele alt for meget for mig. Jeg prøvede det i 2 uger, men tog afsted kl 6 om morgenen og var først hjemme igen ca. 18-18.30 og så skulle man hjem og læse, for så og få lidt søvn inden det stod på praktik igen.. Så jeg skippede træningen og jeg er bare ikke kommet i gang siden. HELDIGVIS har jeg ikke taget på, tværtimod har jeg tabt 1 kg (please,ikk sig det er muskelmasse, fedtprocent!)
Men jeg glæder mig til og komme i gang, selvom jeg ved det bliver hårdt og træne op til det niveau jeg var på før, men det skal nok gå :)


Efter træning vil jeg på jagt efter et par kirsebærs grene, få ryddet op, støvsuget og så skal jeg en tur i Bilka efter et par spinningsko, myrelokke dåser og regntøj til mig + skoletasken.. Så er dagen vist også ved at være gået :)
Aftensmaden står på torsk m. lidt bacon (skal bruge bacon til broccoli-salat, og så kan torsken ligeså godt få det sidste) og så en mos af kartofler og blomkål, koger muligvis også lidt gulerødder dertil..

Håber I får en dejlig dag - foråret virker til og være på vej :)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lyder som en god studiedag med masser af planer :)

Den latté ser dælme god ud!

Og god tur i Bilka - var selv afsted igår, og nøj det var ikke godt for kontoen, haha :P

Anne sagde ...

Det var virkelig tiltrængt med sådan en studiedag..

Og ja Bilka, det blev heller ikke godt for min konto :P Ups :P