mandag den 13. februar 2012

Onsdagens pigemiddag menu..







Mit internet vil stadig ikke virke i lejligheden, så det er derfor der er lidt stille her på bloggen. Lige nu er jeg på skolen, så nu er der internet, så vil se om jeg kan få lavet et par planlagte indlæg til jer, mens jeg er heroppe..

Men nu til det sjove! :)
I onsdags havde jeg mine første gæster i lejligheden og dét skulle fejres! 
Så der blev lavet en brownie/cheesecake fra Louisa Lorang's blog, der kom kaffe på stempelkanden og lakrids/mynte te i tepotten..
Og aftensmaden stod på friske forårsruller, sushi og lakrids creme brulé m. jordbær+vindruer dyppet i chokolade - MUMS! :)
Og det blev indtaget med en lækker, lækker rødvin fra Cape Town, som jeg købte da vi var på vintur dernede for hvad - 2 år siden nu! :O Helt vildt som tiden flyver afsted.. Rødvinen gemte jeg til en speciel lejlighed og det må man sige, at det var det rigtige tidspunkt.. Der sker trods alt en del i mit liv lige nu, så den blev poppet på rette tid og sted :)

I får opskrifter på lakrids creme brulé og kagen senere :)
Sushien var med krabbekød og med røget laks og flødeost - yum yum.. 

Nu vil jeg vende tilbage til sociologien..
Ha en rigtig dejlig dag! :)

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Ser SÅ lækker og hyggeligt ud! SUSHIIII :)

Håber snart dit internet vil som du vil igen!

Anne sagde ...

Jeg elsker virkelig sushi også! :)
Mit internet kommer vist først op og køre i næste uge, typisk, men godt jeg kan komme på nettet på skolen :)

Annesofie sagde ...

Man skal virkelig overveje, hvornår man vil besøge din blog.. Fx. burde jeg absolut ikke have gjort det lige nu, for nu har jeg både trang til kage og sushi :D

Dejligt, at du er kommet godt på plads herude. Læser du også her nu, eller var det i Hjørring?

Anne sagde ...

Haha nej det er nok rigtigt søde Annesofie :P
Jeg må nok indrømme at der kommer en del madbilleder de næste par dage, så vær lige mæt, når du kigger forbi ;)

Jeg læser stadig i Hjørring så vidt det er muligt :) Men det kan være at økonomien sætter en stopper for det hen af vejen :)