onsdag den 29. februar 2012

Nyt i tøjskabet..

Jeg har fået kjolerne fra Dorothy Perkins, men de er store i størrelsen, så jeg sender begge retur.. Det gode ved at jeg sender begge retur er at de nu er sat EKSTREMT meget ned! Den orange er sat ned fra 30 -> 20 £ og den med prikkerne er sat ned fra 38->20 £ - så jeg har da lige købt dem igen ;) Bare i en størrelse mindre. Jeg bruger 44 her hjemme og jeg har bestilt de nye i en str. 16 = 42 - bare sådan I ved det, hvis I overvejer og benytte jer af det geniale tilbud (de giver iøvrigt også 15 % i studierabat - ekstra win ved at sende det hele retur)


Men jeg har fået noget nyt i klædeskabet, som jeg ikke har vist jer.. 




Nemlig denne lækre, lækre strikketrøje, som min kreative mor har lavet :)
Jeg er absolut forelsket i den og kan bo i den, hvis det skulle være :)
Og sorry for sleepy eyes på close-up billedet, jeg er bare ikke god til tidlig morgenbilleder :)



Nå nu vil jeg springe op af sofaen, sætte lidt musik på og så gøre rent og koge sushi ris.. Min veninde Charlotte kommer nemlig forbi til tøsehygge hvor vi skal spise sushi, se film og putte under tæpper.. Og så har jeg en ide om, at mine kagerester skal bruges til en omgang romkugler :) yum yum.. 

God dag skønne læsere! :)

2 kommentarer:

Mette sagde ...

ELSKER den strik. Gid min mor var så kreativ.. hehe..

Har du deltaget i min giveaway? :)

Anne sagde ...

Jeg elsker virkelig også den strik! :)
Det er lige før jeg ønsker vi var i januar måned igen :)

Jeg har ikke deltaget i din giveaway Mette, men det gør jeg nu :)
Og det er farligt og komme forbi din blog! Jeg har lige bestilt 4xEssie lakker nu :)