lørdag den 4. februar 2012

Lejlighed part 1.

Jeg deler lige indlæggene op omkring flytning og hvordan status er på lejligheden, selvom der går lang tid, før jeg har det hele på plads, men indlæggene bliver uendelig lange, hvis de ikke bliver delt op :)

Da det er en ældre lejlighed jeg er flyttet ind i, så er der mange skavanker hist og her, men min udlejer er meget venlig og vil gerne renovere en del ting - altid noget han er til og snakke med! Han har endda skaffet en ekstra dør til mig mellem stue og gang, som der ikke har været i lejligheden de sidste 3 år.. Så flink, dét er han! 
I får lidt billeder her fra FØR den kærlige hånd.. 




Min lille bil var proppet til randen mere end én gang! :)


Før gulvtæppe

Indbygget skab hvor jeg får et fint stof til og hænge for :)

Heldigvis kommer der nye billeder til forår/sommer!



Mit store, fine køkken som skal males til sommer, udlejer vil igen stå for malingen og jeg maler det selv :)




Utrolig hvad gulvtæpper gør ved et rum! 

Lige et enkelt billede af en flyttekasse - denne her er kun fyldt med kogebøger og 5 MAD! blade. Fik jeg sagt at jeg har kogebogsmani.. 

I morgen kan I se hvordan status er med lejligheden, der er sket meget! :)

Lige nu slapper jeg af med lidt hjemmelavet vanille is, da min brors ismaskine er på "ferie" hjemme hos mine forældre til i morgen. Jeg håber jeg kan nå og lave en portion hyldeblomstsorbet inden han henter den! :)


5 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Åååååh ja "charmen" ved at flytte. Jeg troede altid at min bil have uendelig størrelse og at "den da lige havde plads til en ting mere, og en ting mere, og, og og" :)

louisewittorff sagde ...

Hold da op Astrid er fyldt til bristepunktet....

Glæder mig til at se "efter" billeder...

Anne sagde ...

Åh ja den følelse lyder ret bekendt, Malene! :) hehe..
Og det er da helt vildt alt det jeg har fået samlet sammen over årene :)
Men ja den lille bil er blevet fyldt et par gange eller 3 ;)

Anne sagde ...

Ja Astrid er fyldt til bristepunktet, Louise :)
De første "efter" billeder de kommer nu, men der kommer til og ske en del i løbet af den næste mdr :)

Pernille sagde ...

Det bliver godt at tætte sit eget præg på det;)