fredag den 24. februar 2012

All my bags are packed..





I dag tager jeg hjem på weekend, da jeg skal arbejde på plejehjemmet og skal have vasket tøj (der er ingen mulighed for at vaske tøj der hvor jeg bor, og har ikke lige fundet et vaskeri endnu), så der nemmeste er at tage hjem på weekend :)
Så i morges da jeg skulle afsted til toget, var jeg godt pakket og læsset til på min cykel. En blå Ikea pose fyldt til randen, sportstaske og en skoletaske, jeg var et kønt syn på cyklen ;) 

Og for at sætte prikken over i'et, så var jeg så forvirret i morges at jeg præsterede og tage toget før tid, så jeg mødte 1 1/2 time før i skolen - ja ja, jeg er glad for mit studie :)



Og og og !!
Så har jeg rundet 70 fantastiske og skønne læsere, så nu skal den give away i gang, som jeg har snakket om.. Den bliver sat i gang mandag aften formentlig, da jeg ikke har fået taget billede af gaven :)

Håber I alle får en dejlig weekend.. :)

2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Du trænger vist til weekend, når du kan lave sådan en brøler med toget! :)
Håber du får en god en af slagsens, selvom det byder på arbejde :)

Anne sagde ...

Du kan tro at jeg trængte til weekend, Malene :P