torsdag den 9. februar 2012

8.2.12




Endnu en dagens med trøje, skjorte og mine nye briller - min mor siger jeg ligner en duks/nørd med skjortekraven og brillerne, og hun har nok ret :) Men er jo vild med skjorter, men derud over er jeg en FROSSENPIND, så tykke trøjer er en nødvendighed + undertrøje :)

Igår flyttede jeg ind i min skønne lejlighed! :)
Den er allerede blevet meget hyggelig, feminim (hvilket den overhovedet ikke var før!) og jeg er så småt ved at finde mig til rette.
Jeg mangler stadig og få mine lamper op, men lige nu klare jeg med hallogenslamper. Og skal i dag se om mit tv+internet vil fungere, mon ikke hvis jeg lokker min bror lidt, at han så vil hjælpe, jeg er virkelig en nød til elektronik..

Igår fik jeg de to skønne veninder fra gymnasiet på besøg til kage, te, sushi, friske forårsruller og lakrids creme brulé :)
Billeder fra igår og opskrifter kom i løbet af de næste par dage..

Nu må jeg hellere vende tilbage til sociologi undervisningen, for den er ret spændende, men ville jeg opdatere Jer, nu da jeg endelig kunne komme på nettet :)

2 kommentarer:

Amalie Tandrup Hoelgaard sagde ...

rigtig fin blog! :-)

- jeg har en give a way igang på min blog, http://amaliehoelgaard.blogspot.com/p/give-way-igang_31.html

Anne sagde ...

Tak Amalie :)