fredag den 2. december 2011

Tøj item der dominerer mit klædeskab..

er skjorter .. 
Jeg kan ikke få skjorter nok, jeg er lidt af en "skjortoman", men de passer bare så godt til min figur og så kan de både være dejlig afslappet, men også piftes op til fest :)
Og her den anden dag, kom der muligvis 3 nye skjorter til klædeskabet - ups! :)


Denne nye lækre, luftige skjorte fra Vero er (sammen med den hvid/sorte fra selected femme) helt klart en favorit.. 


Mine skjorter indtil videre ;) 
Jeg har muligvis købt en ny i dag med korte ærmer - men den er lovlig, for den er fra Røde Kors - 45 kr og den er så dejlig :)
I får et indlæg i morgen om de 4 fund jeg gjorde mig i Røde Kors.. 


Og så er weekenden ellers skudt i gang - min weekend står på arbejde.. Så ikke det helt vilde der skal ske her :)
Hvad med hos jer?
Er det weekenden hvor december's første julefrokoster skal holdes? :)

Ingen kommentarer: