fredag den 9. december 2011

Nyt design..


Jeg sidder med en varm kop kaffe og en af de lækre appelsiner, der er at finde i butikkerne i denne årstid, mens jeg nørkler med bloggens layout.
Jeg er virkelig ikke en computer freak, men jeg er ret godt tilfreds med layouttet indtil videre. Jeg har længe gerne ville lave det om, gøre det mere simpelt, og efter min give away hvor flere af jer foreslog dette, ja så var jeg endnu mere overbevidst..
Så nu skal jeg bare lige have fundet ud af og ligge Bloglovin' ind, da jeg kan læse at næste år kan vi ikke bruge google friend connect.. Men én ting af gangen :)



Ellers undskylder jeg for stilheden herinde.. Jeg får ikke taget mange billeder for tiden. Jeg kører hjemmefra kl 6.20 = mørkt! Og når jeg kommer hjem er der begyndt at blive mørkt.. Og så fylder praktik rigtig meget hos mig, men heldigvis går det bare SÅ godt! I dag har jeg været med til at modtage 2 patienter og næste gang er jeg klar til at modtage en patient alene (men med en støtte, hvis jeg skulle bruge dette) - jeg glæder mig helt vildt til at prøve dette! 
Ellers er jeg gået i intens træningsrutine igen. Jeg har holdt en pause i 1 mdr ca og det kunne mærkes, så nu er jeg i gang igen.. :)


Håber I får en dejlig weekend, om den så enten står på julefrokost, arbejde eller afslapning..
Min weekend står på læsning af frivilligt pensum i morgen og så skal jeg veninde-brunch på søndag! :)

4 kommentarer:

Bettina sagde ...

Det med googlefriend er kun for folk der har eget domæne:) kommer ikk til at ske noget for dig, da du køre via blogspot og det er vidst ejet af google:p :D

Anne sagde ...

Ej hvor skønt, tak Bettina :) Det er ikke sådan når man ikke er den store teknik geek :)

Bettina sagde ...

Hehe hellere ikk mig, men har ku snuse mig frem til det er det der menes med det:) så vi blir ikke ramt a det:) god weekend:)

Anonym sagde ...

Ja det er ikke let at gøre alle tilfredse.... :-) Men jeg syns det forrige layout var meget mere hyggeligt (jvf. Annes hyggested) :-) og det nye er (undskyld) usædvanlig kedelig :-(

Heldigvis håber jeg dine gode indlæg kan opveje det :-)