tirsdag den 27. december 2011

Juletræets med sit pynt venter på vi får begyndt ..









Gammel julepynt som min mor fik af hendes bedstemor, da hun var barn.. 

Et lille udvalg af pynten på træet, da det er svært og se på billedet af træet, hvordan pynten ser ud. :)

Jeg håber I alle har haft nogle dejlige juledage.. Min jul har været som den stort set altid er, fyld med arbejde og hygge.. Jeg var på arbejde d. 25 og 26, men den 26 tog en uventet drejning, da der kom en sygemelding, så jeg tog en dobbelt vagt = meget gode penge - knap så meget julehygge.. 
Og gaverne i år har været super gode! Jeg ønskede mig ikke noget "flyt hjemme fra ting", da jeg ikke havde fået lejligheden, da folk fik min ønskeseddel og så har jeg næsten alt til køkkenet jeg skal bruge, bortset fra gryder og pander. Derimod fik jeg en masse, som jeg ikke har råd til, når jeg flytter hjemmefra..
Indlæg om det i morgen, da dette indlæg ellers bliver alt for langt :)
I får lige et par stemningsbilleder dog uden mad. Men vi ved vel alle hvordan en stegt and, rødkål, brunede kartofler og sovs ser ud ;)






2 kommentarer:

The Joy of coffee sagde ...

Ej, hvor ser det hyggeligt ud! Håber du havde en dejlig jul.
Jeg er ny her på bloggen men den ser rigtig fin ud. Ser frem til at følge dig. Desuden en rigtig god uddannelse du er i gang med :-)

Malene uden R sagde ...

Hyggelige stemningsbilleder!
Og sikke fine julekugler - den hvide og røde med skøjterne er lidt sjov og anderledes på den søde måde :)