fredag den 16. december 2011

Jeg er i live!

Endnu engang undskyld! Åh hvor er jeg en dårlig blogger og det huer mig ikke! Jeg savner at blogge, men jeg har bare ikke tiden lige pt, selvom jeg har en masse på hjertet. Ikke engang dette indlæg har jeg rigtig tid til, det er skrækkeligt! 
Der sker så meget omkring mig lige nu. I dag skal jeg i aftenvagt på sygehuset, så jeg skal køre kl 14.15 og er lige kommet ind af døren efter et besøg hos lægen, og kom afsted uden at få morgenmad - så er den altså gal her hos mig, for morgenmad er det vigtigste måltid i løbet af min dag. 

Min smukke kjole fra Zara er kommet, men er meget i tvivl om jeg skal beholde den. Den er gudesmuk - men så er der et lille "slidt" mærke ved lynlåsen i siden, og jeg er bange for at den vil komme til og løbe. Og når jeg får tabt de sidste 10-15 kg, så er den al for stor, og så synes jeg altså at den er for dyr til og beholde, har trods alt givet 750 kr i alt.

Derudover fik jeg IKKE lejligheden desværre, selvom den var perfekt, men det synes rigtig mange og jeg var nr. 3 i køen, surt! Men ikke desto mindre skal jeg se en lejlighed på mandag + der kommer en som er meget interesseret i at købe min hest på mandag - håber virkelig de vil have hende, så kan jeg flytte med god samvittighed! Så piger, kryds fingre mandag! :) 

I morgen regner jeg med at jeg skal i køkkenet, det bliver noget med Jamie og Gnocchi, er jeg ret sikker på, så hvis det hele går efter planen, så kommer der en opskrift lørdag eller søndag :) 


En masse snak herfra uden billeder, men jeg lover at jeg vender stærkt tilbage! Men nu må jeg heller vende stærkt tilbage til bøgerne + kaffe inden jeg skal i praktik :)

Ha' en dejlig fredag, piger! :)

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Super godt at du er tilbage :)

Anne sagde ...

Tak Mie :)