mandag den 12. december 2011

Bong bong hendes HÅR ..

hopper op og ned når hun hår .. Bong bong. :)
Den sang passer ret godt på mit hår lige nu.. Jeg er SÅ glad for mine krøller, og som Maj spurgte om, så har jeg kun naturligt fald, så jeg får permanentet håret lige for tiden :)
Mine krøller skal lige falde lidt ned, men de kommer til og få mere fylde i toppen, da frisøren føntørrede mit hår meget anderledes end jeg er vant til.. Så det bliver lidt ala en mild afro her i starten :)
I får lige et billede fra i morges (gud hvor er det svært at tage billeder, når der er så mørkt!) og så får I et fra nu :) 
Jeg prøvede at tage sådan I kunne se min nye skjorte i aktion, men alle billeder med selvudløser blev total sløret.. Så derfor dette lidt lettere anstrengte billede :)

Og nu med krøller - og meget orange hår og øjenbryn - tak dårlig lys :) Jeg er så glad for at min udgroning blev lavet, jeg troede jeg kunne vente til februar, men det kunne jeg altså ikke :)

Og så var jeg ude og se på en lejlighed tidligere i dag og den var perfekt! Den passer bare så godt til mig og jeg er helt solgt.. Men desværre er der nogle som har reserveret den til d. 15/12, så nu prøver jeg og ringer til udlejningsfirmaet i morgen og går all in.. Jeg må bare tilbyde at jeg kan overføre penge med det samme og komme og skrive under efter praktik. Har nemlig læst på deres hjemmeside at de går ind for "først til mølle" princip, selvom det ikke er særlig pænt og gøre overfor dem som har reserveret lejligheden.. Men hva fanden - jeg vil ha den! :)
Kryds fingre i morgen kl 10! :)
Noget jeg især glæder mig til ved at flytte er, at jeg kommer med flere mad indlæg, for som tiden er lige nu, så er det min mor, som er mest i køkkenet og så er det ikke meget jeg får blogget om mad, som ellers er min største passion ved blogging. 


Ha en dejlig aften! :)

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Synes det er så flot, lækre krøller :)

Krydser for at du får lejlighed snart!

Maj sagde ...

Wow, jeg ville altså aldrig have troet at det var permanet du havde, var 100% sikker på at du havde naturkrøl - vildt!

Jeg har selv oplevet det med at miste en del af min hårpragt sammen med mine kilo, det er pænt træls... specielt fordi mit hår ikke var SÅ tykt igen til at starte med!

Krydser alt hvad der kan for at du kan få din drømmelejlighed :D

- Maj :)

Anne sagde ...

Tak piger! :)
Jeg er også meget glad for dem, men selvfølgelig har jeg en tot lige i panden, som ikke har fået nok permanent-væske, så det ser ikke så smart ud :) Men den må blive fikset..

Åh hvor træls at det også har ramt dig Maj mht hårtab! :( Det er virkelig den eneste ulempe, som jeg er meget ked af ved mit vægttab, og så lige min ekstremt "livlige" hud ;) Heldigvis er mit skin blevet dejlig blød, hvis man skal se positivt på det.. :)

Jeg fik ikke lejligheden, men I krydser lige fingre igen på mandag! :)

Anonym sagde ...

Dette er måske et mærkelig spørgmål.. men er dine øjenbryn tegnet op? jeg r selv naturligt rødgåret og har stort set gennesmigtige øjenbryn, hvilket irritere mig meget.. :)

Anne sagde ...

Hej anonym :)

Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål, for tror mig, jeg gik i mange år og var bange for at gøre noget ved brynene.. Mine er stort set gennemsigtige/lyserøde og dette gælder både for øjen og bryn. Ja mine veninder siger at jeg ligner en alien uden make up ;)

Normalt farver jeg dem brune med en farve fra Matas. Men er løbet tør lige pt, så nu bruger jeg en brun øjenskygge. Men foretrækker farvning - men pas på, du bliver afhængig! :) Jeg kan næsten ikke få mine bryn mørke nok, det rammer virkelig ansigtet godt ind.. Især med sådan en gang krøl, så forsvinder ansigtet ikke i al det hår :)