tirsdag den 8. november 2011

Trods stilhed..

Så har jeg fået taget en masse billeder.. Så nu får I lige et ordenlig billedespam over de sidste par uger..
Og TUSIND tak for jeres søde og dejlige ideer til bloggen via min Give away, keep them coming! :) 

Og nu til billederne.. 

Katten jeg passede fik leget i solens skin..

Og når man vågnede om morgen, så fandt man katten her.. Bisse!

Fik et spejlrefleks kamera af mine forældre! :) Ikke et af de nyere, men er sikker på, at det er et godt begynder kamera..

Jeg fik min elskede Kähler vase og Nigella's store kogebog.. 
Fik bagt red velvet cupcakes til læsegruppen..

Og stor red velvet kage til fødselsdags middagen.. 

Jeg siger jer - to die for! 
Flaget blev hejst d. 1 november..

Læsegruppen havde disket op med lækker morgenmad.. 

Og jeg diskede op med hjemmelavet burger til pigerne mellem læsningen.. 

Jeg havde min nye sorte kjole på om aftenen til min fødselsdag.. 



Og havde min nye nederdel på til J-dag med damerne.. 

Og ja årets første juleøl blev indtaget.. 

Lidt billedespam over hvad der er sket, mens der har været så stille her.. Jeg har en masse opskrifter i ærmet til jer og jeg håber at finde tid til at få dem postet :)

Og igen - Tusind tak for jeres kommentarer under min give away! :)

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Dejlige billeder, mad, gaver og det hele! :)

Sussi sagde ...

Ser ud til at have været nogle skønne dage :)

Anne sagde ...

Tak piger :)
Det havde virkelig også været nogle dejlige dage, og det er utrolig så meget en eksamen kan fylde!