lørdag den 12. november 2011

Sneak peak..

Jeg er hårdt ramt i dag efter en fantastisk fødselsdagsfest med de skønne damer.. Jeg havde stået i køkkenet fra kl 8.30 - 17.45 og gæsterne kom kl 18.00, så jeg nåede det lige :) Og jeg fik lavet min første portion maracons og de blev næsten helt vellykket, tror mig, jeg var stolt! :)
Og stemningen var bare så dejlig hele aftenen og kl 2 fik vi en impulsiv ide - Vi skulle da i byen! :) Så en af de søde pigers kæreste kom efter os og så tog vi i byen, så hyggeligt! :) Og jeg lå i min seng i morges kl 5.30.. Behøver jeg at sige, at jeg har ikke én med 5 håndværkere i mit hoved i dag?
Men I får lige et lille outfit billede.. Selvom det er sløret, så kan jeg nu ret godt li det :) Og så må I lige få et indlæg i morgen, hvor der nok skal komme en masse dejlige billeder :)


I må nøjes med det sløret i dag, så kan I få alle detaljerne i morgen :)
Men skjorten er ny og jeg er allerede dybt forelsket i den :)


Rigtig god lørdag til jer søde læser :)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Lyder super hyggeligt med din fødselsdag, glæder mig til at se billeder derfra :)
Håber ikke at de trælse tømmermænd kommer til at hærge dig alt for meget ;D

- Maj :)

Bettina sagde ...

dejlig du havde en god fødselsdag :o) Glæder mig til at se resten af billederne :)

Anne sagde ...

Tak Maj, og tømmermændene hærgede mig ikke alt for meget.. Men jeg må nok indrømme at jeg var ikke til pænt brug igår ;)
Jeg fik dog taget mig sammen til at sætte lidt stand up på og hente et tæppe.. Men tog en dag kun i nattøj :)

Anne sagde ...

Tak Bettina :) Jeg havde i hvert fald bare en rigtig dejlig aften :)