fredag den 18. november 2011

Outfit fra fødselsdagen ..


Sidder og er ved at gøre mig klar til at indtage Café Stygge i Aalborg. Min dejlige veninde, Helene, lander med KBH flyet kl 19.40, så Maria og jeg vil hente hende, hvorefter den står på ultra veninde hygge.. Ih hvor bliver det skønt..

Men inden jeg drager ud i mørket, så får I lige lidt spam billeder fra fødselsdags outfittet :) Min skjorte er ny og er fra Selected Femme og i silke blødt stof :)
Frisyren er ny og tror jeg skal øve mig noget mere i det, mine krøller har en FÆL udgroning, men pengene går til julegaver i stedet for krøller - mon ikke familie og venner er glad for den beslutning? ;)









Øjen make-up er en slags smokey eyes jeg lærte på kursus med Clinique, det er super nemt og har en fedt effekt, når øjene er åbne :) 


Men nu vil jeg skynde mig at tage et par outfit billeder og så spurgte afsted mod veninde kvalitet :)

Og forresten: Hvor er det skønt at se så mange nye læsere! :) Velkommen til alle sammen og jeg er super glad for alles deltagelse i min give away - I er super! :)

2 kommentarer:

Cæcilie Sofie sagde ...

Jeg er helt forelsket i din skjorte. Den er SÅ lækker! Og forsinket tillykke med fødselsdagen :)

God weekend.

Vh. Cæcilie Sofie
http://somethingsalt.com

Anne sagde ...

Tusind tak Cæcilie Sofie :) Jeg har overvejet at købe den i 2 uger og jeg er så glad for valget! :)
God weekend til dig også :)