torsdag den 24. november 2011

Og VINDEREN ER....

Linebinevaskemaskine! 



Stort tillykke, jeg sender dig en mail, så jeg kan få pakken sendt afsted :) Og Line blev trukket via. random.org. Jeg håber du bliver glad for gaverne :)
Og tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer, I kan tro, at jeg vil benytte mig af dem - bl.a vil jeg gøre lidt ved layouttet, finde evt. ugens opskrift og måske fortællle lidt mere om mit afrikanske eventyr :)
Jeg har bare lige en opgave som skal overståes og så er jeg klar til at blogge - det er også derfor der har været så stille her. Er lige startet i klinik på Dronninglund sygehus og så er der 450 ukendt, selvvalgt litteratur jeg skal have læst samt 1 opgave, som skal afleveres på mandag.. Stress - ja lidt :)
Ikke desto mindre fik jeg min eksamenskarakter igår på modul og det gik strålende :) Ja, karakteren kunne ikke have været højere, skønt! :) Og så var jeg da også til et "lille" chokolade kursus på Food College igår, men mere om det en anden dag! :)




True Random Number Generator  8Powered by RANDOM.ORG

Ingen kommentarer: