mandag den 3. oktober 2011

Weekendens strabasser..

Så er der mandag igen.. Om vi vil det eller ej :) 

Jeg har haft en dejlig, kun lidt travlt weekend, så jeg er heldigvis ikke helt udkørt i dag, men jeg kunne da godt ha brugt et par dage mere :)

Lørdag tog min mor og jeg på hyggetur til Aalborg, hvor vi fik kigget lidt i butikker og så ville vi spise brunch på Café Mundgott, men af en eller anden mærkelig grund, så åbnede de altså ikke, som der stod på nettet.. Vi var ved caféen kl 11.10 og de burde åbne kl 11..
Så vi tog brunch på Café Stygge Krumpen, som jo altid er lækker.. 
De havde lavet brunchen lidt om. Der var ingen rejesalat denne gang, men så var der mere leverpostej - personligt ville jeg hellere have haft mindre leverpostej og så rejesalat :) hehe.. Men brunchen var rigtig god!

Lørdag aften var jeg til indflytterfest hos min veninde, det var hyggeligt og hun bor sammen med 2 drenge, som er rigtig flinke og åbne..
outfittet blev skiftet 3 gange inden jeg kom ud af døren, det har jeg ikke prøvet før - men af en mærkelig grund, følte jeg mig ikke tilpas i noget. Så det blev den altid sikre vero moda kjole. Den er en sikker vinder :) 

Billedet er min venindes,som jeg har beskåret. 

Søndag stod på sove længe og slappe helt af! :) 
Og jeg nød det..
 Jeg havde lavet alle lektierne om fredagen (læs. VILD ungdom hehe) og søndag aften fik vi kigget på et evt. budget. Og jeg må desværre konstatere at jeg bliver nødt til at vente med at flytte. Jeg har desværre nogle punkter på budgettet, hvor jeg ikke kan spare. Så nu slår jeg kold vand i blodet og starter på 1. punkt på listen, som er: Sælg hestene. Det er med ondt i hjertet, at jeg bliver nødt til dette, men det er ikke en realitet, at jeg skal kunne have råd til dem, desværre :( 



Håber I har haft en dejlig weekend og nydt det dejlige vejr! :D 

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

lyder da til du har haft en dejlig weekend søde, og sikke et flot outfit du er kommet i :D Men hvor er det bare en trist beslutning med hestene. Men sådan er livet jo engang i mellem, der bliver man nød til at tage nogle hårde beslutninger:(

Anne sagde ...

Jeg har haft en dejlig weekend, søde Bettina :)
Har du også det?
Ja det er lidt trist med hestene, især fordi den ene har jeg haft i 8 år - men hun er 20 år nu, så jeg satser på, at jeg kan finde et heste pension til hende :)