onsdag den 19. oktober 2011

Invasion - teaterstykke i Aalborg..



Who's afraid of the big bad muslim?


Jeg var som sagt til et event i min Bank, Sydbank, igår. Eventet bød på et lille foredrag om hvad Sydbank kan gøre for en, især med fokus på unge, og jeg må sige, at jeg er ualmindelig glad for min bank! De er så minded på at man er ung, studerende og accepterer hvordan økonomien nu engang desværre kan være for en studerende..
Efter det lille foredrag fik vi super, lækre sandwich's fra Fandanko. De var så lækre og der var mange slags. Jeg fik en med oksekød (min ynglings!) og en med kylling-pesto, mums..
Derefter gik vi over vejen til Transformator hvor vi skulle se stykket Invasion. Jeg havde ikke læst om stykket inden, så jeg tog derinde uvidende om, hvad der skulle foregå. Og hvor er jeg glad for det! Jeg blev så positiv overrasket og jeg er stadig høj på oplevelsen. Stykket er fyldt med impro og skuespillerne giver den maks gas og bruger publikum. 
Stykket handler om frygt. Frygten for det fremmede, for forandringer og for fremtiden.
Forestillingen koster 60 kr og desværre har de sidste forestilling fredag kl 19.30. Så hvis I ikke har planer for fredag, så synes jeg virkelig I skal give jer selv en kæmpe oplevelse og se stykket. I vil ikke fortryde det! 


Jeg havde desværre glemt mit kamera, så der er ingen billeder af den lækre mad, stemningen eller af Transformator - som ellers er noget af et syn. Stedet er fyldt med genbrug og siddepladserne er gamle stole og sofaer - jeg er solgt! :)

Ingen kommentarer: