torsdag den 22. september 2011

Vellykket grænsehandel - depoterne er nu fyldt op :)









Og udover alt dette fik vi også købt en masse mandler og hasselnødder med hjem, samt øl, vin og sodavand :)
Så nu er depoterne fyldt op, jeg har massere til bagning og pyntning af kager.. Især det deco-pyntede chokolade glæder jeg mig til at bruge :) 



I dag er jeg godt træt, stod rimelig tidlig op, fik vasket tøj og kom op i træningscenteret.. I dag fik jeg styrketrænet med fokus på min overkrop og kan allerede mærke det i mine arme, åh gruer for i morgen :P

I aften skal jeg ud og se Ørkenes Sønner med min bror og forældre, men inden vi tager i Gigantium for at se dem (på 5 række, yaai!) så spiser vi på Mad Donna, som ligger på Vesterbro i Aalborg. Deres menu kort ser vildt lækkert ud, så vi glæder og herhjemme :) 


Efter Ørkenes Sønner bliver jeg kørt hen til en fra studiet som holder 23 års fødselsdag.. Så der bliver forhåbelig fest og ballade der :) Så mon ikke jeg både har ondt i mine muller og hoved i morgen :)
Lige pt. er jeg i tøj krise, aner overhovedet ikke hvad jeg skal have på.. Men mon ikke jeg finder ud af det :)






Ingen kommentarer: