tirsdag den 13. september 2011

Stille tirsdag morgen..



I dag skal jeg først møde kl 10, så jeg starter morgenen stille ud med Godmorgen Danmark, smoothie m. jordbær, havregryn og mandler og så lektier til i dag. Der skulle heldigvis ikke læses så meget, så det var hurtig overstået.. 






Senere i dag skal jeg op og træne lidt, har fri kl 11.40, så det er en meget kort dag i dag. Så det bliver heldigvis ikke så sent inden jeg er hjemme.. Normalt er jeg først hjemme kl 17.00 de dage jeg træner og så er der ikke meget dag tilbage, når der skal passes hest, laves lektier, evt. lave mad og ja, så er dagen væk.. 


I aften står jeg for maden og inspirationen kommer endnu engang fra Jamie Oliver, er i gang med et projekt "Brug nu dine kogebøger" :)
Så i dag står det på Koteletter m. bagt butternutsquash i en slags mælkesovs :)






I søndags var jeg til en dejlig barnedåb. Lille Magnus blev døbt og det gik ikke stille for sig! Han var bestemt ikke glad for at være højdepunktet ;) Så Heidi blev nød til at gå efter han var blevet døbt, sådan kan det jo gå :)
Dagen stod på dejlig familiehygge, lækker mad, vin og en stolt storesøster til Magnus :)
Mit outfit stod på kjolen, som jeg havde på her..









Rigtig god dag skønne læsere! :)

2 kommentarer:

Bettina sagde ...

Ihhh det var en dejlig kort dag, men så kan du jo også få lidt ud af dagen ud over de sædvanlige ting:o) Og sikke et flot outfit i søndags, PIFT PIIIFT, misunder dig din evne til at gide og lave mad, jeg gider simpelthen sjældent til mig sel :)

Anne sagde ...

Bettina:
Ja det var bare så skønt med en kort dag. Især fordi de næste to dage er 8-15 dage, så skal allerede køre hjemmefra kl 7, ork..
Tak søde, det er så sjældent der er lejlighed til lange kjoler, så jeg så straks mit snit :P
Jeg elsker og lave mad, jeg kobler total fra og slapper af.. Og så har jeg altid gerne ville være kok, nok derfor jeg gerne vil bruge tid i køkkenet :P Men tror også det ændre sig, når jeg flytter og det bare bliver mig selv.. :)


Linebiine:
Hej Linebiine :) Tak for dit besøg og din kommentar :) Jeg kigger straks tilbage :)