mandag den 26. september 2011

Regnfyldt mandag bliver bare bedre af ..


En dejlig varm kop kakao m. mini marshmallows i :) mmmmh..

Mandagen har stået på skole, styrketræning og regnvejr! Massere af regn kom meget pludseligt og så pakker jeg mig gerne ind i et tæppe, hvis jeg har muligheden for det .. 

Jeg ved godt, at jeg allerede har fundet mit julekrus frem, men det er egentlig altid fremme i skabet, men bare ikke i brug. Men lige nu fik jeg lyst til at drikke af kruset og sidder nu og glæder mig over, at der ikke er længe til jul..
Efterår er nok min ynglings årstid, elsker alle de varme, gyldne farver og så elsker jeg efterårs tøj og mad.. Varm, betryggende og comfort  - I like :)







2 kommentarer:

Anja sagde ...

Mmm, det er sgu hygge :D Vi har voldsomt godt her for tiden, men glæder mig faktisk til varm kakao-hygge igen :)

Anne sagde ...

Ja det er virkelig hygge :)
Snyd at I har så dejligt et vejr, det vil jeg også have heroppe nord på :) Men tror de har lovet at vi skal få godt vejr på lørdag, yai! :)