torsdag den 1. september 2011

Nye wilton produkter og cake pop-bites :)

Jeg havde en rigtig hyggelig veninde-hygge dag igår, som bla. indeholdte film, cake pop, snak og en lille cykeltur.. Det var rigtig rart at have en dag, som ikke  skulle handle om skole.. 
Men en tur i Kop og Kande skulle dertil og med hjem kom disse to ting.. 


En æske med hjerte udstikkere og rød Candy Melts.. 
Da vi skulle lave cake pops så jeg mit snit til at prøve Candy melts.. I får min vurdering lidt længere nede i indlægget :) 



Nå men vi kom fra cake pops :)
Jeg havde nogle muffins tilbage fra den her opskrift, så de blev smuldret og blandet med en creamcheese frosting og så var vi klar til at forme små, søde hjerter med mine nye udstikkere :) 



Kagen smuldres.. 

Creamcheese frosting piskes .. 

Og de mødes, smelter sammen, og vi har nu en .. 

Skøn klistret masse, klar til køl og blive formet :)

Fine små hjerter ... 

Dårlig billede kvalitet, men kameraet ville ikke som jeg ville.. 


Jeg synes at den røde Candy Melts dufter dejligt, smager dejligt og har en skøn rød farve.. Men den er meget tyk, så den var lidt svær at arbejde med.. Men jeg havde også kun en lille mængde af det i en lille skål.. 
Men jeg lavede også cake bits, så der var ingen pind at holde ved, mens skønhederne blev dyppet i chokolade..
Så næste gang jeg vil bruge Candy Melts, så vil jeg smelte en lidt større portion af det, evt fryse cake pops'ne, så de er nemmere og styre :) 



Og så vil denne her røde Candy Melts helt sikker være smuk at skrive med på en Hvid Fondant beklædt kage.. :)

Ingen kommentarer: