mandag den 19. september 2011

New in the closet - orange shirt..

Jeg skulle selvfølgelig ned og kigge lidt i butikker i lørdags, jeg kunne ikke dy mig :)
Og hvad ser jeg i Vero Moda, jeg ser en smuk, pang orange skjorte som bare skal med mig hjem :) Stoffet er lidt tykkere end mine andre skjorter, som gør den perfekt til vinterbrug, og så er der bare dejligt, men farver i skabet. Jeg vil i hvert fald ikke gå vinteren i møde kun iført sort, brun, grå og blå :)




Udover den orange skjorte, så fik jeg en vamset sort, tyk cardigan til at gå vinteren i møde i og jeg fik også en tynd sort cardigan :) og den lille blå taske/pung er til mine nøgler, hårnåle og læbepromade/lipgloss/læbestifte til at have i tasken, da jeg aldrig kan finde dem, så jeg står altid og ligner en dumrian og roder efter dem i 10 min.. Nu er det problem løst :)






Ja sko havde jeg ikke lige fået på, det må I lige leve med, hehe :) 
Men nøj jeg er sikker på, at skjorten bliver mit nye favorit item i klædeskabet pt. Nu mangler jeg bare at gå med min blå silke skjorte, som I kan se HER!
Den regner jeg med at den skal luftes på torsdag, hvor jeg skal se Ørkens Sønner og til 23 års fødselsdag bagefter :)




Har I haft en god weekend? 
Og har I mange planer for den nye uge? :)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ej hvor er den fin :) Men er især vild med den lækre vamsede trøje, det er noget vi kan lide :)
/Lise

Bettina sagde ...

ej de er bare mega fin :o) Jeg har lidt planer for ugen, dog ikke så mange endnu, men det kan da n at komme :o)

Anne sagde ...

Ja vamset trøjer er bare det bedste her til vinter, lise :) Jeg glæder mig i hvert fald allerede til mørke vinter aftner med en kop te og den trøje :) Jeg er ret vild med vinteren :) hehe..

Skønt med en uge, hvor der er luft til nye planer, Betttina :) Men mon ikke der dukker noget mere op, det synes jeg tit der gør :)