tirsdag den 13. september 2011

Forkælet basisgruppe :)



I morgen skal jeg møde kl 8 hvor de første par timer skal tilbringes med min basisgruppe. Vi er lige kommet i en ny gruppe og vi skal nu til at lære at studere sammen. Og er heldigvis kommet i en gruppe, som er bage/kage glad YAI! :D
Så jeg har lavet disse lækre scones med chokolade, som jeg også har lavet HER.. 

I morgen skal vi måle hinanden blodglukose, så vi skal nok tage et både før og efter vi har spist en af de her lækre scones :)


I morgen er ellers en lang dag, hvor jeg næppe kommer til og opleve det vilde.. Men vil bestræbe mig på, at jeg får tid til at komme op og træne lidt.. Har jo et mål der hedder 8,5 kg mere = gratis London tur :)




Nå ikke mere pladder fra mig nu - vil vende tilbage til bøgerne og Fristet.. 
Ser I Fristet? Og hvad synes I om det?
Personligt ved jeg ikke helt hvad jeg synes endnu.. 

Ingen kommentarer: