fredag den 2. september 2011

For 2 år siden ..


Mødte jeg alle de her dejlige piger <3
Eller det vil sige, Maria kendte jeg hjemmefra, min aller bedste, bedsteste rejse buddy :)


For 2 år siden havde vi fået vores skønne lejlighed i Cape Town, havde haft den første dag på børnehospitalet og mødt  nogle af de mange, mange skønne børn, som havde brug for lidt kærlig omsorg..
Det er utrolig så hurtig tiden er gået og, jeg ønsker mig i nogle svage øjeblikke, tilbage til Cape Town..
Cape Town blev mit andet hjem på godt og ondt.. Mest godt. Heldigvis. Og jeg ved, at jeg en dag skal tilbage, helst inden for de næste 5 år - det kunne være skønt.. :) Der er i hvert fald ingen tvivl om, at når jeg engang finder manden i mit liv, at så vil jeg meget gerne vise ham dette smukke land, som jeg nære dybt i mit hjerte :)
Der er i hvert fald ingen tvivl om, at det var for alvor i Cape Town at jeg blev voksen. Man skulle stå over for mange konfrontationer som ikke altid var rart.. Men What does'nt kill you makes you stronger.. 



I får lige et lille billedspam - jeg vil ikke love, at I muligvis har set nogle af billederne før :)







Billedet er fra skønne Jollyboys backpackers i Zambia..

Billedet er fra min tur til Botswana.





Billedet er fra min tur til Namibia.


Afrika - you're still in my heart, Baby <3

Ingen kommentarer: