onsdag den 28. september 2011

Dagens detalje..

Puuh klokken ringende tidligt hos mig i dag, kl. 6.15 ringede uret første gang :) Men at jeg så først kom ud af kassen kl 6.35, som resulterede i at jeg kom lidt for sent hen til min veninde, som kører med om morgenen + skulle spise morgenmad i bilen (som jeg ikke er fan af - krummer i bilen er altså ikke optur!), det er en hel anden sag.. Heldigvis havde jeg lavet madpakke igår aftes, som består af noget så lækkert som ny opgravede gulerødder fra haven, lækker bager-rugklapper m. æg+rejer, rørt op med lidt mayo og phili light :) Og så lidt frugt til eftermiddag - så skulle jeg nok kunne klare mig :)




Undskyld det sure ansigt, men kunne ikke nå og tage et nyt :) Men jeg er altså IKKE sur :) 



Dagens outfit består idag af sorte cowboy bukser fra Gina Tricot, Wedges fra Jette Friis (tror jeg nok :) ) og lyseblå skjorte fra Vila.. 


Dagens detalje er min nye ear cuff. Jeg fandt den i Matas efter lang tid søgen og er ret så glad for den :) Tror man skal vende sig til den, men den minder mig lidt om min kære "rocker-chick" tid. Jo jo, jeg har haft sort hår og en feminin hanekam + massere af mascara og eyeliner (hvilket jeg nu stadig bruger).. 
Derudover så har jeg min elskede Margurit halskæde på, men det er ikke bare en hvilken som helst margurit, nej det er min farmors.. Hun fik for snart 30 år siden et sæt klassiske Marguritøreringe af min farfar på deres bryllupsdag, tror det var 25 år bryllupsdag. Og dem har hun valgt at få lavet om som halskæde vedhæng.. Så 3 dage før jeg tog til Sydafrika, der forærerede hun mig den ene.. Og jeg elsker den! Den er det smukkeste og der er så meget historie og følelser bag den.. Og så er al guldet slidt af, så den er dejlig afdæmpet og har et lidt gammel udseende.. Tak farmor <3 







4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Ahh den er fed den der ear-cuff!! Nice ;) Jeg skal også i Matas efter nogle øreringe jeg bare har ledt efter overalt, de er lidt en anden stil godt nok haha :D Ps. Stemmer total for ear-cuff på lørdag!

Anne sagde ...

Tak søde :) Jeg er også vild glad for den og da jeg fandt den i matas, ja så kunne jeg ikke stå for den :)

Jeg regner stærkt med ear-cuff på lørdag og muligvis en hæjtaljet sort nederdel og hvid gennemsigtig blondetop med en body inden under :) Men nu må du vente og se :)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Hej søde Anne :)

For pokker da - vidste jo ikke du havde lavet din egen bette blog, du skulle have givet lyd fra dig :)

Har meldt mig som fast læser, for jeg skal da virkelig følge med herinde. dejlig "hyggested" du har fået sig - virkelig. Fantastisk og se at du har det godt.

Knus fra Kristine

Anne sagde ...

Hej Kirstine! :)

Jeg blev så inspireret af dig og din skønne blog, så efter vi havde snakket lidt sammen på facebook ang. kagegrej, ja så wupti - så havde jeg en lille blog også :)

Jeg er frygtelig dårlig til at give lyd fra mig på andre blogs, selvom jeg ved hvor glad jeg bliver for en kommentar..
Men jeg kan nok ikke rende fra at jeg er en meget fast læser på din blog - den er jo intet mindre end skøn! :) Nøj du frister både med sunde og lidt mindre sunde lækkerier :)

Dejligt at du er fast læser her ved mit lille, beskeden "hyggested" og skønt at du efterlod en dejlig kommentar :)